Thursday, February 17, 2011

Azi gatim mancare chinezeasca

De cate ori am ocazia, incerc mancarea caracteristica altor tari. De cele mai multe ori gatita de altii,dar nah,timp prea putin la dispozitie.Si dupa cum stiti, iubesc mancarea asiatica. Asa ca ori de cate ori sunt in timp/toane sa gatesc -nu se intampla prea des,recunosc-incerc sa gatesc ceva din bucataria asiatica. Ma ajuta si faptul ca aici gasesc absolut orice produs "mai ciudat",dar care este necesar cand gatesti "asiatic". Unul din supermarketurile mele favorite este 99 Ranch Market . Asa ca intr-o dupa-masa haladuiam prin magazin,incercand sa descifrez ce e aia,ce e ailalta etc.:)
Si am vazut ca promovau ceva produs.Am inceput sa casc gura sa vad si eu ce minunatii mai "fabrica". Dupa care am si gustat.Yummy...mi-a placut.Deci cam asta a fost:
-Se iau niste ciuperci din alea subtiri si mititele(se pot face si cu ciuperci mai mari,doar ca trebuie taiate in bucatele mai mici).Cam asa ceva:



Se taie radacinile si se desprind din buchet(cresc ca intr-un buchetel).Se pun intr-o tigaie cu putin ulei  si se lasa pe foc pana cand se inmoaie .Atentie,nu se prajesc.
Dupa care se adauga putin "oyster sauce" si "rice vinegar". Oyster sauce-ul este sarat asa ca nu necesita sa puneti sare.
 

Si iata si produsul final:


Puteti sa aruncati langa ceva  proteine:)))..."merge":). 

No comments: