Tuesday, May 11, 2010

On the road: Hai-hui spre San Francisco si retur (Partea a-2-a)

A 2-a zi a calatoriei  o petrecem in San Francisco


Downtown San Francisco


Zoom pe Alcatraz Island




Masina...masinutza ...:)))


Golden Gate




San Francisco Panorama




A urmat Fisherman's Wharf. O zona cu multe restaurante,seafood market ,comercianti care vand tot felul de nimicuri.O frumoasa zona turistica.Am mancat cel mai bun desert :Golden Gate-Banana Split. Yummy. La "Ghirardelli Square". Adika  aici:




Si incet-incet s-a terminat si a 2-a zi a calatoriei. Si a venit  a 3-a  zi (si ultima)





OK a venit timpul sa ne intoarcem in LA! Am ales de data asta o ruta mai rapida,pe 5 Freeway . Am trecut la un moment dat printr-o zona rurala foarte asemanatoare cu cea din Romania(mai putin infrastructura).











Am oprit si am cumparat capsuni si portocale direct de la producatori.Toate absolut delicioase.
Ca o concluzie:San Francisco este superb,un oras cu accente europene, destul de curat si foarte busy tot timpul.Prea windy pentru gustul meu,iar oceanul este rece  tot timpul anului.

2 comments:

Mircea said...

Foarte frumoase pozele :)
Da, SF e probabil unul dintre cele mai frumoase orase din state.

S-au intors leii de mare la Pier 39? :) Stiu ca la un moment dat plecasera spre o zona mai calda de pe coasta Oregonului :)

Poze de cand am fost noi in SF: http://theromaniandream.com/blog/2010/01/29/hiking-%E2%80%93-san-francisco-ca/

iulian said...

Nota 10 si pentru ceste poze.Sa mai faci poze,please!!!