Tuesday, May 11, 2010

On the road: Hai-hui spre San Francisco si retur (Partea1)

V-ati trezit vreodata dimineata si v-ati spus: cred ca e timpul pentru o pauza?! Asa ca am pus cateva lucruri in bagaj...apoi in masina...si directia San Francisco!
In SF poti sa ajungi mergand pe 5 Freeway  sau pe PCH(Pacific Coast Highway) combinat pe alocuri cu 101 Freeway.Am ales varianta PCH,desi stiam ca va dura mai mult.
Inca in LA,pe 101 North

Camarillo


Pacific Coast Highway.Incepe calatoria de-a lungul oceanului





Ne apropiem de San Luis Obispo



Traffic..oh no! Interesante motocicletele !




Rest Area



14 Ft si 9 in. Tunelul este destul de scurt totusi.



Ne apropiem de Cambria,California.Am facut un mic popas acolo. Parca am calatorit in timp in acel mic satuc. Superba asezare.



Inca in Cambria.

Parca intrasem in "Twilight Zone". Va garantez ca nu era 12 noaptea. :) Si ca nu am SLP Cellular (?) ci folosesc T-Mobile. :) 


Iesire la un vista point sa vad "Sea Lions". Cat am stat sa ii admir,nu a miscat nici unul:))).Doar leneveau la soare.



Partea de serpentine-asa vreo 70 de mile.(cred). O zona absolut superba,dar putin cam infricosatoare pentru mine.Oceanul in stanga,drum serpuit si la inaltime. Brrrr.


Apoi ...



Si iarasi...




Am trecut prin Carmel-by-the-Sea unde la un moment dat primar a fost Clint Eastwood. Este un loc superb,pitoresc si cu o viata artistica impresionanta. Am mai trecut prin cateva localitati impresionant de frumoase,dar pentru ca deja se inserase,nu am mai facut poze.



3 comments:

iulian said...

super ,super, super,super ,super ,super si pot contiunua asa pana maine .tebuie sa vin neaparat sa vizitez,poate in cativa ani

Anonymous said...

super ..cu cat ai condus pe autostrada ?!!! :)))

ina bixade said...

Ce frumooos. primavara trecuta am fost acolo...ce grasani sint sea lions, i-am vazut de aproape, cind am facut un popas in drum spre LA.