Sunday, April 4, 2010

Cutremurul de Paste

Desi credeam ca m-am obisnuit cu cutremurele,realitatea este alta. La fiecare miscare telurica spaima isi spune cuvantul. Azi undeva dupa ora 3(PM) eram in fata desktop-ului (dupa ce am sarbatorit Pastele cu familia),cand am simtit ca totul se misca in jurul meu. Am reactionat instantaneu,pozitionandu-ma sub usa de la intrare(cika e cel mai bun loc de protectie). M-am gandit totusi ca acest cutremur a avut intensitate mai mare ca cel de acum o luna jumate,si asta dupa ce am simtit. Intr-adevar a fost mai puternic si cu efecte mai distructive ca ultimul. Se pare ca a fost un cutremur de 7.2 grade pe scara Richter ,dar avand epicentrul undeva la granita dintre US si Mexico. nu a fost simtit la adevarata intensitate.
Imi vine in minte ce imi spunea un prieten nu de mult timp:
"We are overdue with the BIG one"!!!!!! Doamne fereste!!!!!
Christos a inviat! pentru toti prietenii si cititorii mei!

http://www.latimes.com/news/local/la-fg-quake5-2010apr05,0,5085245.story?track=rss

1 comment:

d said...

Adevarat a Inviat !
Si de mic copil stiu ca sub tocul usii e cel mai sigur loc ! Sper insa sa nu mai fi nevoita sa incerci astfel de experimente in viitor !